Wednesday, March 7, 2012

~ikut hati ke ikut rasa~

   perasaan salu melukekn hati, oh perasaan kenape kau selalu nak melukekan hati?? kesian kat hati sering terluke sebab perasaan, perasaan xnak jage hati baik2.. kesian kat hati.. sape lah yg nak jage nie?? kenape lah ade perasaan??

   aduhai terluke hati, perasaan pon silap tetibe menaruh harapan perasaan dekat seseorang. tapi knape seseorang bagi harapan dekat perasaan sekarang kan da merane pulak hati.. engatkn da besa2 mungkin akan kurang sakit hati sebab mase kecik dulu salu sakit hati so aku engatkn da besa xd la nk sakit hati lagi.. tapi silap rupe nye sekali da besa lagi teruk sakit nye.. kecik2 dulu nenek salu tenangkan hati, da besa sape nk tenangkn..
lu pikir la sendiri..


   nasihat orang pandai last2 kene kat batang hidung xpandai pulak nk pujuk hati.. tapi sebab aku nasihatkn orang la jadi macam nie, tetibe aku jadi sayang kat seseorang tuh.. tiap2 hari call kedit habis xpe janji aku nak tau orang 2 dalam keadaan ok, bukan nk manje2 pon ye lah kawan kn.. aku pon xtau lah ape yang power seseorang neh boley aku makan xkenyang tidur pon asyik tejage2 je.. risau betul, yelah aku pon bukan boley dengar seseorang nangis, sedaye upaye aku nak bagi die tersenyum.. susah beb!! dalam mase yang same aku hilang kawan baik, aku mule2 terkejut pasal nye banyak aku susah xd pulak aku mengeluh last2 baik nye point die kate aku ade buruk2 kn die dekat bekas awek die sedangkn mase 2 aku tetap cover die then penyudah putus kawan baik "kawan baik taw" tekilan juge la pasal sebelum 2 aku da siap kuyup sebab nk hantar die balik kt KTM mmg xsangke.. sekarang kawan da jadi lawan.. nasib2, apekan daye yang mampu layan je la..takdir memang salu kejam tapi kalau dikeluhkn atau pon salahkn takdir berdose besa baik aku layan je..

   patut la aku terfikir kerak_karat, ye lah kerak sape yang nak.. memang orang buang je macam aku.. haha
semalam aku call si die,aku happy jugak la,tapi die da xmemerlukan aku lagi da.. mule cerite die soh aku janji jangan bia die sorang2 tapi yang die biakn aku sorang2.. die makin jauhkn diri dari aku, aku xtaw ape salah aku,aku jadi tertanye salah aku ke...

   dulu kate kalau merajuk xpayah dipujuk,bia kan je.. kalau dipujuk makin menyampah..merajuk xlame cume sehari je... die xmerajuk pon tpi bile aku layankan je macam aku xujud pulak..haha marah sangat kerak_karat nie.. emo pasal ape hah ade ayam berak kapor aee.. manusie layan manusia mesti kene ade tahap, jangan la sampai macam kacang dengan kulit.. aduhai,ape kene nehhhhhhh.... buat keje pon asyik salah je, aku mule benci kt perasaan ape la sibuk sangat nk fikir kt orang yang xamik kisah kt aku.. hurmmm... kenape la ko xhargai permate kt depan mate ha...aduhai sakit nye lah perasaan, tolong sesape ubat kn..

No comments:

Post a Comment