Tuesday, March 20, 2012

Robek merobek jantung hati

hari nie proses pembaraian kereta aku march 20,proses cabut mencabut.. memang best beb!! sebab bukak cabut dan tanggal senang je.. engatkan cabut cabut tak payah pasang memang tak da kasian la kate kan selagi ade skru selagi tu la aku membukak tetibe ade kedengaran "seronok ko bukak aee pandai ko bukak pandai la ko pasang".. perhhh,mne la aku taw pasang, bukak bukak boley le kalau pasang memang jadi kerete sorong penyudah nye.. aduiyainye punnnnnnn!!!
enjin yang selagi boley start isi minyak jalan

 atas tu gamba masih nadi nye kt dalam kete lagi, tapi selepas dicabut di robek hasil nye, yang bawah selepas..

kosong suda
banyak karat


ini lah henjin asal serangge malam

body besa tapi nadi nye kecik je..
tu bahagian henjin belum bahagian dalam lagi, dashboar selagi ade skru selagi tu aku membuka nya.. heehee...
nak kene pasang balik nanti macam mane aee..

wayar sane sini da potong potong macam mane nak sambung  Aaa!!

kesayangan nye pasal la kate kan,aku habis keje waktu pepagi sanggup 0oo aku balik kampung sambung buat keje lagi.. terbaik tak.. hehe sampai mabuk aku mengadap besi karat aku ha tak cukup tid0 la katekan.. k la nanti nanti aku update lagi aee..



No comments:

Post a Comment