Friday, March 9, 2012

that my love retro car

serangge malam


 besi karat aku mitsubishi galant sigma 1.6 taun 1977, memang banyak da karat usie da lanjut sangat.. membe aku siap bagi name tersendiri haha.. "badman" mase aku blaja tapi membe kampung aku bagi name mustang..
tapi nadi da uzur beb nek merembat je kene tukar plug la merembat sikit nak kene tambah minyak hitam la..
nadi akan ditukar dan sekarang dalam proses..
sr20 top side

sr20 front side

Gear Box sr20

  hahaha..sory gamba xpe nk cun camre phone muarah,lawya punya.. tu die SR20 NA yang ber HP dotdot aku pon xpasti, tu je yang mampu buat mase sekarang.. nak pakai tebo xlarat pulak nanti nk menganti tebo maklom la jiwa remaja dapat tebo memang kejutan budaye la dijalanan.. tapi xpe NA pon jadi je janji boley bawak aku kemana saja kn3x.. hehe.. berikat perut la juge aku nk dapat serangge tu.. huhh!!
front disk break nisan S14

  nie habuan untuk besi karat aku sebab nak sangat disc besar kn tu makan die, koyak poket 0oo penangan tok besi karat aku ha.. jeng jeng jeng..

14" ber JJ kn 7

17" ber JJ kn 10

17" ber JJ kn 8

14" ber JJ kn 6.5
  sambil aku jalan jalan cari makan ehh silap pulak jalan jalan kedai potong jumpe pulak bende2 yg aku berminat tapi kalau ikut nafsu habis aku borong merane la aku nk sampai hujung bulan, makan maggi potong due la alamat nye aku.. hehe
rear disc break 4G63
tu die barang yang tak berape aku nak sebenar nye tapi kire boley la adik beradik belah mak tiri kawan bapak die jugak, so aku pon sebat je la.. thanks 2 PDS SDN BHD sebab aku ayat2 punye ayat da macam nak ayat anak dare sampai aku cakap tak pe lah bang maybe bukan rezeki saye kot last2 jadi jugak milik aku sebab cair kene ayat.. haha..
k tunggu akan datang nanti aku update lagi pasal besi karat 2..
thanks sesape yang sudi tengok page aku..
wsalam....

No comments:

Post a Comment